Oralna i parodontalna hirurgija

Sami pomen nephodnosti hirurške intervencije izaziva u najmanju ruku neprijatnu senzaciju kod svih pacijenata. Iz tog razloga ovom segmentu naše usluge posvećujemo posebnu pažnju. Trudimo se da na razumljiv način objasnimo našim pacijentima šta treba da očekuju od ovakvih zahvata a pažljivim i stručnim radom da neprijatnosti po pacijenta svedemo na minimum. Stoga, usluge ekstrakcije zuba, resekcije korena, uklanjanje vilicnih cista, hirurška terapija parodontopatije i gingivalnih recesija, ugradnja implantata ne moraju biti traumatično iskustvo kada se tome pristupi na pravi nacin I potpuno stručno.

Pozovite nas za besplatne konsultacije

Kako bi mogli tačno da dijagnostikujemo vaš problem potrebno je da nas pozovete!

Kontaktirajte nas za besplatne konsultacije

Kako bi mogli tačno da dijagnostikujemo vaš problem potrebno je da nam pošaljete upit sa vašim problemom ili da nas pozovete.

Cenovnik naših usluga

Operacija umnjaka (hirurško vađenje umnjaka)

Umnjaci su zubi koji zauzimaju poslednje mesto u zubnom nizu i niču od 18. – 25. godine života. Usled nedostatka prostora u zubnom luku u pojedinim slučajevima dolazi do izostanka nicanja umnjaka, nepravilnog položaja klice, kao i ograničenog rasta vilice.

Smetnje kod neizniklih umnjaka nisu obavezne, ali su česte. Pojavljuju se različiti problemi kao što su:

karijes – jer su teško pristupačni kod pranja zuba, kao i popravljanja i održavanja

mogu oštetiti susedni zub

može doći i do infekcija usled skupljanja hrane u praznom prostoru između mekog tkiva i zubne krunice

deformitet u kosti stvaraju ciste što zahteva veći hirurški zahvat

Zbog bola do kog može doći, kao rešenje problema preporučujemo operaciju. Radi se uz anesteziju tako da je procedura bezbolna.

Apikotomija (resekcija vrha korena zuba)

Infekcija vrha korena zuba rešava se hirurškim zahvatom. Uz zahvat obavezno je i lečenje kanala korena zuba, odakle je do infekcije i došlo. Apikotomija je jedan od najčešćih zahvata u rutinskoj oralno-hirurškoj praksi. Pre operacije se uvek ispita mogućnost lečenja zuba endodonskim (konzevativnim) putem.

Uklanjanje viličnih cisti

Kao posledica nelečenih infekcija može doći do pojave ciste. Najčešće nije moguće videti cistu golim okom i simptoma nema sve dok se cista ne uveća i izazove otok i bol. Ako se ne ukloni na vreme, komlikacije do kojih moze doći su i gubitak zuba.

Veoma je važno da se nakon intervencije pridržavate saveta hirurga kako bi se izbegle komplikacije.

Hirurška terapija parodontopatije

Smanjuje dubinu paradontalnih džepova i na taj način uz adekvatno održavanje oralne higijene sprečava recidiv bolesti. Najčešći način uklanjanja paradontalnog džepa je hirurški zahvat režanj operacija. Zahvat ima za cilj da ukloni patološki promenjeno paradontalno tkivo koje se nalazi ispod oralne sluzokože.

Gingivalne recesije

Usled loše oralne higijene, može doći do pojave dentalnog plaka što kasnije dovodi do zapaljenskih promena u gingivi i nastanka gingivalne recesije. Najčešća podela gingivalne recesije se radi prema broju zuba koje zahvata:

generalizovane (recesije koje zahvataju više zuba)

izolovane (recesije koje zahvataju jedan zub)

Ugradnja implanata

Kod nedostatka jednog ili više zuba, pa i nedostatka svih zuba u vilici kao najbolje rešenje se nameću zubni implanti. Ugrađuju se u viličnu kost kao šrafovi koji predstavljaju korenove koji će nositi zubne krunice. To je u današnje vreme rutinska operacija.